سوغات کنیا چیست؟

سوغات کنیا چیست؟

جدیدترین مطالب گردشگری

کنیا کشوری دیدنی و همیشه آفتابی در شرق آفریقا است که هر توریستی را عاشق خود می‌کند. دشت‌های هموار، تنوع جانوری و دیدنی‌های بکر آن هوش از سر هر گردشگری می‌برد. علاوه بر آن سوغات کنیا نیز متنوع است و مسافران حق انتخاب زیادی در این زمینه دارند. در این مقاله به معرفی سوغات محبوب کنیا می‌پردازیم و اطلاعات مفیدی به شما می‌دهیم.

زیورآلات کنیا

مگر می‌شود به کنیا سفر کرد و زیورآلات مخصوص آنجا را نخرید؟ بدلیجات این کشور با سنگ‌های ارزشمند و نفیس درست می‌شوند و رنگ و لعابی جالب دارند. این نوع زیورآلات بسته به فرهنگ ماسایی درست می‌شوند که برگرفته از فرهنگ و سنت منطقه است. در ساخت این صنایع دستی از سنگ‌های رنگی و مهره‌های مختلفی استفاده می‌شود که به زیبایی هرچه بیشتر می‌درخشند. محبوب‌ترین این صنایع دستی دستبند و گردنبند است که برای بانوان هدیه جالبی محسوب می‌شود.

سوغات کشور کنیا

قهوه کنیا

از جمله سوغات کشور کنیا که طعمی خارق العاده دارد قهوه است. اگر شیفته قهوه و طعم آن هستید در سفر به کنیا قهوه این کشور را فراموش نکنید؛ زیرا هم بویی جادویی دارد و هم طعمی عالی. قهوه کنیا از مزارع این کشور درست می‌شود و از اصالت و کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین در تمام فروشگاه‌های این کشور به فروش می‌رسد. اگر عاشق تجربه کردن طعم‌های جدید هستید پیشنهاد می‌کنیم که از خرید قهوه در کنیا غافل نشوید.

سوغات کنیا

آجیل ماکادمیا

در سرزمین کنیا نوعی آجیل وجود دارد به اسم ماکادمیا. این نوع آجیل ترکیبی از فندق، بادام زمینی، گردو، بادام، پسته و خرما است که بسیار مقوی است. همچنین گاهی همراه با تخمه کدو تنبل نیز به فروش می‌رسد. آجیل ماکادمیا در بسته بندی‌های مختلف در فروشگاه‌های کنیا به فروش می‌رسد. همچنین به دلیل قیمت مناسب می‌تواند یک سوغات مقوی برای عزیزانتان باشد.

پارچه‌های محلی

یکی دیگر از سوغات کنیا پارچه‌های محلی است. پارچه‌های این سرزمین جلوه‌گر فرهنگ کنیا است و بسیار پر زرق و برق درست می‌شوند. از این نوع پارچه‌ها در تولید پتو، رومیزی، روبالشی، روسری و البسه استفاده می‌شود. به همین دلیل همواره بر تن زنان کنیا لباس‌هایی خوش رنگ و زیبا می‌بینیم. در شهر نایروبی (پایتخت کنیا) چندین فروشگاه عرضه پارچه‌های محلی وجود دارد که گردشگران از آنجا خرید می‌کنند. لذا نگران خرید این اقلام نباشید.

چرم آفریقا

یکی از اصیل‌ترین سوغات کنیا چرم این منطقه است. کالاهای چرمی کنیا از تنوع زیادی برخوردارند. این اقلام شامل کیف، کفش و کمربند بوده و برای افراد شیک پوش گزینه خوبی‌اند. کالاهای چرم کنیا معمولا در بازارهای سنتی به فروش می‌رسند و بسته به دوخت و جنس قمیت متفاوتی دارند. لذا بسته به بودجه‌تان حق انتخاب زیادی دارید. به یاد داشته باشید که برند این اقلام نیز متفاوت است که همگی جز تولیدکنندگان محلی کنیا به شمار می‌آیند.

عروسک‌های چوبی

عروسک‌های دست ساز کنیا از دیگر سوغات محبوب کنیا است که برای تزئین منزل گزینه خوبی‌اند. این عروسک‌های چوبی در ابعاد مختلف با طرح‌های مختلف درست می‌شوند. همچنین به دلیل الگو گرفتن از فرهنگ آفریقا رنگ و طرحی زیبا دارند. اگر به جذابیت منزل خود اهمیت می‌دهید فراموش نکنید که در سفر به این دیار از خرید عروسک‌های چوبی کنیا غافل نشوید.

سوغات کنیا چیست؟

سوغات کنیا؛ اقتصادی و جذاب

سوغات کنیا هم اقتصادی‌اند و هم متنوع. از چرم و قهوه گرفته تا لباس‌های سنتی همگی در این کشور سوغات محبوب توریست‌ها شناخته می‌شوند. اگر قصد سفر به آفریقا دارید می‌توانید با تورهای گروهی آرامش سفر همراه شده و سفری مهیج را رقم بزنید. اگر هم در این باره هرگونه سوالی دارید می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و از همکاران ما راهنمایی بخواهید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS